Hétvégi USA bevételi adatok – 2015.10.25.

A hétvége számai nagy tanulság alapjául szolgálhat Hollywoodnak, de nem fog… Sajnos semmiből sem tanulnak. A Mentőexpedíció visszavette a vezetést, de a Libabőr szorosan követi, és a harmadik helyre sem premierfilm futott be, hanem a Kémek hídja. Mindhárom alkotás sikeresnek mondhatja magát, és még inkább szépen tartják magukat. Az utolsó boszorkányvadász (The Last Witch Hunter) akkorát buktázott, hogy nem is találok szavakat. Ahogy látom, $90 millióba került a film, amit három napja láttam, de még nem bírtam magam rávenni, hogy írjak róla. Holnapra megpróbálok. A Hotel Transylvania 2 szintén szépen tartja magát, és a hatodik helyet a Parajelenségek 5-nek (Paranormal Activity: The Ghost Dimension) sikerült megcsípnie, a franchise leggyengébben nyitó felvonása, amelyre még a tavalyi spinoff is kétszer annyit rávert. A Steve Jobs film kapott 2433 termet, aminek meg is lett az eredménye, hiszen feljött a hetedik helyre, viszont a Bíborhegy csúnyán süllyed, és már csak a nyolcadik majd 58% eséssel.

Külön említést érdemel még a Pán, ami már csak a tizenkettedik, de nem tódult a nép a Rock the Kasbahra, melyet 2012 vásznon vetítettek, az eredmény pedig $1,509 millió lett. Ettől szörnyűbb, hogy a Jem and the Holograms 2413 vásznon mindössze $1,320 millió dollárt kapart össze. Várható volt a bukás, de nem ekkora mértékű. Viszont sajnálni nem tudom. Érdekes egyébként, hogy előbbi filmbe $15 milliót pumpáltak, viszont utóbbi büdzséje mindössze $5 millió dollár, ami művészet, és így legalább a nullszaladóval nem lesz baj. Ezen a hétvégén debütált továbbá a Shaandaar (136 terem, $424,000 dollár), A szüfrazsett (Suffragette) (4 terem, $77,000 dollár), az I Smile Back (2 terem, $16,036 dollár), a Heart of a Dog (1 terem, $14,750 dollár), amibe inkább nem is gondolok bele, és a Nasty Baby (2 vászon, $8,023 dollár) is.

  1. $15,9M - $384,4M – The Martian (Mentőexpedíció)
  2. $15,5M - $52,9M – Goosebumps (Libabőr)
  3. $11,4M - $39,6M – Bridge of Spies (Kémek hídja)
  4. $10,8M - $24,2M – The Last Witch Hunter (Az utolsó boszorkányvadász)
  5. $9M - $315,8M – Hotel Transylvania 2 (Hotel Transylvania 2 - Ahol még mindig szörnyen jó)
  6. $8,2M - $26,2MParanormal Activity: The Ghost Dimension
  7. $7,3M - $10M – Steve Jobs
  8. $5,6M - $48,9M – Crimson Peak (Bíborhegy)
  9. $3,9M - $155,8M – The Intern (A kezdő)
  10. $3M - $62,5M – Sicario (Sicario - A bérgyilkos)

Az első szám a hétvégi USA bevételt jelenti, míg a második a világszintű összbevételt mutatja.

• Az idő szerencse • Mindenkit hajt valami...

Szólj hozzá!

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

11 hozzászólás

  1. zsocso

    Vin Diesel nem húzónév. A Fast and Furious sorozat nélkül sehol sem volna. Mellesleg azok a filmek is túl vannak értékelve. Az utolsó boszorkányvadász tipikus DVD film. Egyáltalán nem lep meg a bukása.

    • ivcsaj

      Riddick, F&F, xXx, Túl mindenen, Keménykötésűek, Árnyékból a fényre.
      Azért az un-szimpátia, ne szüljön kommenteket. Ráadásul hülyeségeket.

      • zsocso

        Először is én nem irtam, hogy nekem antipatikus lenne Diesel. Az tény, hogy vele már nem lehet filmet eladni. És ezt az általad felsorolt filmek sem cáfolják meg. A Man Apart, Riddick 2, Babylon AD, Find Me Guilty, Knockaround Guys mind nagy bukta volt. Amelyik filmje nem bukott az épp hogy csak visszahozta a pénzét. Kivétel az XXX és a The Pacifer és az első FF. De ezek a filmek sem érték el a 300 milliós bevételt. A többi FF filmet már nem számitom a sikerei közé, mert ott már a franchise-ra mennek az emberek. Nem Diesel vonzza őket be a moziba.

        • A Babylon AD úristen, de nagy hülyeség és mellényúlás volt. :D
          FF esetében nem értek egyet, mert Diesel nélkül halott a széria… durva ezt így kimondani, de ha Walker helyett ő ment volna el, akkor elég nagy bajban lennénk. :(

      • A Riddick első két része kimondottan jó volt, de így, hogy belegondolok, a harmadik részt is túlértékelte a színész már a premier előtt. xXx-et nagyon bírtam, a többi inkább amolyan kisebb film, de nincs velük gond.

  2. zsocso

    Abszolút nem vagyok Diesel ellenes, de függő rád kell cáfolnom, ami a FF sorozatot illeti. A második rész Diesel nélkül lett sikeres. 236 milliót hozott világszinten. A harmadik rész is Diesel nélkül készült el. Az 158 milliót hozott, de gyanitom, hogy nem volt nagy költségvetése a filmnek. Az emberek a jó autók, az akciók és a csajok miatt mennek el FF filmre.

    • Lehet, hogy pénzügyileg sikeresnek mondják, de nekem nagyon hiányzott Diesel. Nyilván ez személyes vélemény csak. :) És ugye a harmadik résszel is bepróbálkoztak nélküle, de egy cameóra muszáj volt meginvitálni.

      • ivcsaj

        Azért is jött Diesel vissza a negyedikbe. Tudták az emberek, hogy Diesel nélkül nem FF az FF. Nekem sem az, másnak sem. Az xXx 2 nekem ezért is nem tetszett. Ha hozzá vagyok szokva valakihez, akkor azt ne cserélgessék már.
        És akkor a kisebb filmekről beszélve, mai napig többször felhozódik az Árnyékból a fényre egy-egy beszélgetésben, mint pl a nagy atom AAA-s Need For Speed. De még állítom, a Pacific Rimről is kevesebben beszélnek.
        Na meg a számokról annyit, hogy míg a médiának (és ezzel együtt állítólag az embereknek) nem tetszett a Csata Los Angeles és a Csatahajó, akárkit kérdezek az elmúlt évek két legjobb sci-fije ként emlegetik.

  3. zsocso

    Na igen de a negyedik FF előtti két filmje a Find Me Guilty és a Babylon AD volt. Mindkettő hatalmas bukás. A számok nem hazudnak. Azért tért vissza az FF-hez, mert nem volt más választása. Nem volt rossz a Battle Los Angeles és a Battleship sem, de ha az elmúlt évek sci-fijeiről beszélünk, akkor ezt a két filmet nálam megelőzi az Interstellar, az Edge of Tomorrow, a Star Trek: Into Darkness, a Gravity, a Prometheus, a Source Code és talán az Oblivion is.

    • ivcsaj

      Rosszul fogalmaztam. Az a két Sci-Fi mindig benne a top 10-ben, ha említésre kerül a stílus.
      És ezzel együtt, értem én hogy miről beszélsz. Tehát, bukások voltak. A Babylon AD is, pedig magam is vártam. És én sem voltam megelégedve vele, bár nálam nem is bukott akkorát. De akkor megkérdezem, amiket felsoroltál filmeket, az a színészi munka miatt volt?
      (esküszöm nem vagyok Diesel fan)

      • zsocso

        Attól függ melyik filmről beszélünk. A Star Trek és a Prometheus egy franchise részei. Azok most nagyon mennek. De a Prometheus mellett azért ott volt egy Fassbender, egy Theron meg egy Ridley Scott. Az Edge of Tomorrow és az Oblivion a jó forgatókönyvnek és Tom Cruise-nak köszönheti a sikerét. Cruise még ma is húzónévnek számit Hollywoodban és szerintem jó szinész is. A Gravity és a Source Code pedig jó rendezők jó filmjei. Ez a két film is feltud vonultatni olyan neveket, mint Clooney, Bullock, Gyllenhaal. Sok mindentől függ egy film sikere de azért ezek mellett a nevek mellett nagyon csak hátul kullogna Diesel a tudásával. Azért az gondolom nem véletlen, hogy a jó rendezők nem őt keresik meg a jó szerepekkel. Vin Diesel csak Vin Dieselt tudja eljátszani az utóbbi időben. A Riddick filmekben és a FF sorozatban is tök ugyanazt a karaktert hozza, Még az FF-ben elmegy hogy ezredszerre is elmorogja, hogy family meg hogy one last ride. Amúgy nekem magával a szinésszel nincs bajom. Csak unom az alakitásait.