Hétvégi USA bevételi adatok – 2015.10.25.
A hétvége számai nagy tanulság alapjául szolgálhat Hollywoodnak, de nem fog… Sajnos semmiből sem tanulnak. A Mentőexpedíció visszavette a vezetést, de a Libabőr szorosan követi, és a harmadik helyre sem premierfilm futott be, hanem a Kémek hídja. Mindhárom alkotás sikeresnek mondhatja magát, és még inkább szépen tartják magukat. Az utolsó boszorkányvadász (The Last Witch Hunter) akkorát buktázott, hogy nem is találok szavakat. Ahogy látom, $90 millióba került a film, amit három napja láttam, de még nem bírtam magam rávenni, hogy írjak róla. Holnapra megpróbálok. A Hotel Transylvania 2 szintén szépen tartja magát, és a hatodik helyet a Parajelenségek 5-nek (Paranormal Activity: The Ghost Dimension) sikerült megcsípnie, a franchise leggyengébben nyitó felvonása, amelyre még a tavalyi spinoff is kétszer annyit rávert. A Steve Jobs film kapott 2433 termet, aminek meg is lett az eredménye, hiszen feljött a hetedik helyre, viszont a Bíborhegy csúnyán süllyed, és már csak a nyolcadik majd 58% eséssel.
Külön említést érdemel még a Pán, ami már csak a tizenkettedik, de nem tódult a nép a Rock the Kasbahra, melyet 2012 vásznon vetítettek, az eredmény pedig $1,509 millió lett. Ettől szörnyűbb, hogy a Jem and the Holograms 2413 vásznon mindössze $1,320 millió dollárt kapart össze. Várható volt a bukás, de nem ekkora mértékű. Viszont sajnálni nem tudom. Érdekes egyébként, hogy előbbi filmbe $15 milliót pumpáltak, viszont utóbbi büdzséje mindössze $5 millió dollár, ami művészet, és így legalább a nullszaladóval nem lesz baj. Ezen a hétvégén debütált továbbá a Shaandaar (136 terem, $424,000 dollár), A szüfrazsett (Suffragette) (4 terem, $77,000 dollár), az I Smile Back (2 terem, $16,036 dollár), a Heart of a Dog (1 terem, $14,750 dollár), amibe inkább nem is gondolok bele, és a Nasty Baby (2 vászon, $8,023 dollár) is.
- $15,9M - $384,4M – The Martian (Mentőexpedíció)
- $15,5M - $52,9M – Goosebumps (Libabőr)
- $11,4M - $39,6M – Bridge of Spies (Kémek hídja)
- $10,8M - $24,2M – The Last Witch Hunter (Az utolsó boszorkányvadász)
- $9M - $315,8M – Hotel Transylvania 2 (Hotel Transylvania 2 - Ahol még mindig szörnyen jó)
- $8,2M - $26,2M – Paranormal Activity: The Ghost Dimension
- $7,3M - $10M – Steve Jobs
- $5,6M - $48,9M – Crimson Peak (Bíborhegy)
- $3,9M - $155,8M – The Intern (A kezdő)
- $3M - $62,5M – Sicario (Sicario - A bérgyilkos)
Az első szám a hétvégi USA bevételt jelenti, míg a második a világszintű összbevételt mutatja.
zsocso
Vin Diesel nem húzónév. A Fast and Furious sorozat nélkül sehol sem volna. Mellesleg azok a filmek is túl vannak értékelve. Az utolsó boszorkányvadász tipikus DVD film. Egyáltalán nem lep meg a bukása.
ivcsaj
Riddick, F&F, xXx, Túl mindenen, Keménykötésűek, Árnyékból a fényre.
Azért az un-szimpátia, ne szüljön kommenteket. Ráadásul hülyeségeket.
zsocso
Először is én nem irtam, hogy nekem antipatikus lenne Diesel. Az tény, hogy vele már nem lehet filmet eladni. És ezt az általad felsorolt filmek sem cáfolják meg. A Man Apart, Riddick 2, Babylon AD, Find Me Guilty, Knockaround Guys mind nagy bukta volt. Amelyik filmje nem bukott az épp hogy csak visszahozta a pénzét. Kivétel az XXX és a The Pacifer és az első FF. De ezek a filmek sem érték el a 300 milliós bevételt. A többi FF filmet már nem számitom a sikerei közé, mert ott már a franchise-ra mennek az emberek. Nem Diesel vonzza őket be a moziba.
függő
A Babylon AD úristen, de nagy hülyeség és mellényúlás volt. :D
FF esetében nem értek egyet, mert Diesel nélkül halott a széria… durva ezt így kimondani, de ha Walker helyett ő ment volna el, akkor elég nagy bajban lennénk. :(
függő
A Riddick első két része kimondottan jó volt, de így, hogy belegondolok, a harmadik részt is túlértékelte a színész már a premier előtt. xXx-et nagyon bírtam, a többi inkább amolyan kisebb film, de nincs velük gond.
zsocso
Abszolút nem vagyok Diesel ellenes, de függő rád kell cáfolnom, ami a FF sorozatot illeti. A második rész Diesel nélkül lett sikeres. 236 milliót hozott világszinten. A harmadik rész is Diesel nélkül készült el. Az 158 milliót hozott, de gyanitom, hogy nem volt nagy költségvetése a filmnek. Az emberek a jó autók, az akciók és a csajok miatt mennek el FF filmre.
függő
Lehet, hogy pénzügyileg sikeresnek mondják, de nekem nagyon hiányzott Diesel. Nyilván ez személyes vélemény csak. :) És ugye a harmadik résszel is bepróbálkoztak nélküle, de egy cameóra muszáj volt meginvitálni.
ivcsaj
Azért is jött Diesel vissza a negyedikbe. Tudták az emberek, hogy Diesel nélkül nem FF az FF. Nekem sem az, másnak sem. Az xXx 2 nekem ezért is nem tetszett. Ha hozzá vagyok szokva valakihez, akkor azt ne cserélgessék már.
És akkor a kisebb filmekről beszélve, mai napig többször felhozódik az Árnyékból a fényre egy-egy beszélgetésben, mint pl a nagy atom AAA-s Need For Speed. De még állítom, a Pacific Rimről is kevesebben beszélnek.
Na meg a számokról annyit, hogy míg a médiának (és ezzel együtt állítólag az embereknek) nem tetszett a Csata Los Angeles és a Csatahajó, akárkit kérdezek az elmúlt évek két legjobb sci-fije ként emlegetik.
zsocso
Na igen de a negyedik FF előtti két filmje a Find Me Guilty és a Babylon AD volt. Mindkettő hatalmas bukás. A számok nem hazudnak. Azért tért vissza az FF-hez, mert nem volt más választása. Nem volt rossz a Battle Los Angeles és a Battleship sem, de ha az elmúlt évek sci-fijeiről beszélünk, akkor ezt a két filmet nálam megelőzi az Interstellar, az Edge of Tomorrow, a Star Trek: Into Darkness, a Gravity, a Prometheus, a Source Code és talán az Oblivion is.
ivcsaj
Rosszul fogalmaztam. Az a két Sci-Fi mindig benne a top 10-ben, ha említésre kerül a stílus.
És ezzel együtt, értem én hogy miről beszélsz. Tehát, bukások voltak. A Babylon AD is, pedig magam is vártam. És én sem voltam megelégedve vele, bár nálam nem is bukott akkorát. De akkor megkérdezem, amiket felsoroltál filmeket, az a színészi munka miatt volt?
(esküszöm nem vagyok Diesel fan)
zsocso
Attól függ melyik filmről beszélünk. A Star Trek és a Prometheus egy franchise részei. Azok most nagyon mennek. De a Prometheus mellett azért ott volt egy Fassbender, egy Theron meg egy Ridley Scott. Az Edge of Tomorrow és az Oblivion a jó forgatókönyvnek és Tom Cruise-nak köszönheti a sikerét. Cruise még ma is húzónévnek számit Hollywoodban és szerintem jó szinész is. A Gravity és a Source Code pedig jó rendezők jó filmjei. Ez a két film is feltud vonultatni olyan neveket, mint Clooney, Bullock, Gyllenhaal. Sok mindentől függ egy film sikere de azért ezek mellett a nevek mellett nagyon csak hátul kullogna Diesel a tudásával. Azért az gondolom nem véletlen, hogy a jó rendezők nem őt keresik meg a jó szerepekkel. Vin Diesel csak Vin Dieselt tudja eljátszani az utóbbi időben. A Riddick filmekben és a FF sorozatban is tök ugyanazt a karaktert hozza, Még az FF-ben elmegy hogy ezredszerre is elmorogja, hogy family meg hogy one last ride. Amúgy nekem magával a szinésszel nincs bajom. Csak unom az alakitásait.