Provokatív plakáttal kezdődött el a Nymphomaniac reklámkampánya

Egy sokat sejtető teaser plakáttal, egy (a honlap gördítésével) ötletes honlappal, és a hivatalos Facebook oldal első bejegyzésével a mai napon elindult Lars von Trier Nymphomaniac című filmjének nemzetközi marketingkampánya. A nemzetközi sales, TrustNordisk sajtóközleménye szerint a következő nyolc hónapban minden részletre kiterjedő, meghökkentő kampányt folytatnak a dán kultrendező legújabb (kétrészes) mozijának promótálására. A forgalmazók számára az idei Berlinalen tartott prezentáció alapján kétségünk sincs afelől, hogy már a bemutató előtt állandó beszédtémát fog nyújtani Trier új produkciója. A kampányban a tervek szerint az intimitás és obszcenitás a legegyszerűbb formákban fog megjelenni.

Lars von Trier két részesre tervezett mozijában nyolc epizódban meséli el egy nő nimfománná válását. A film igazi sztárparádét vonultat fel, a Nymphomaniacban szerepelni fog többek között Charlotte Gainsbourg, Stellan Skarsgård, Shia LaBeouf, Jamie Bell, Christian Slater, Uma Thurman, Willem Dafoe, Udo Kier, Jean-Marc Barr, és Caroline Goodall is.

A régóta várt mozit folyamatosan találgatások veszik körül az erotikus tartalma miatt. Lars von Trier legutóbbi, Melankólia című drámája a rangos filmfesztiválon Arany Pálmát nyert, és megkapta az év legjobb európai filmjének járó Európa Filmdíjat is. A Nymphomaniac magyarországi forgalmazója a Vertigo Média. A tervezett magyarországi mozibemutató - a nemzetközi premierekkel egy időben - késő ősszel várható, a Nymphomaniac Magyarországon két részben kerül forgalmazásra.

Provokatív plakáttal kezdődött el a Nymphomaniac reklámkampánya Felejtsd el a szerelmet - üzeni Lars von Trier

• Az idő szerencse • Mindenkit hajt valami...

Szólj hozzá!

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .