McGregor óriásbajsza

Mi születik a múlt és a jövő találkozásából? Óriások és lovagok 3D-ben. A világ egyik legsikeresebb rendezője, Bryan Singer ezúttal egy fantasztikus, mesés filmet készít: Az óriásölőt (12E) (Jack, the Giant Slayer, hazai bemutató: március 28.). A rendező pályáját maffiózókkal kezdte (Közönséges bűnözők), legnagyobb sikereit mutánsok között érte el (X-Men - A kívülállók és X-Men 2), majd bebizonyította, hogy a II. világháborúról is tud érdekesen, izgalmasan mesélni (Valkűr). De azt mondja, most térhet rá végre a kedvenc témájára: Az óriásölő lényegét lovagok, kardpárbajok, egy elrabolt hercegnő, sok kaland és humor adja.

A 3D-ben forgatott film nagy része persze stúdióban, mozgásérzékelő berendezések és számítógépek segítségével készül, ám a stáb Anglia és Írország legtöbb román és gótikus emlékét is felkeresi. Néhány kulcsjelenetet például egy ezeréves épületben, a norwich-i katedrálisban vettek fel. Céljaikra teljesen átalakították a templomot, de nem vették teljesen birtokba: a különleges helyszínen azzal a feltétellel kapták meg a forgatási engedélyt, hogy az este fél hatkor kezdődő szertartásra minden nap befejezik a munkát - igaz, a hívek is kötöttek kompromisszumot: ők most egy képzeletbeli ország zászlai között imádkozhatnak.

McGregor óriásbajsza

- A sok verekedést, mászást meg a páncélt könnyen megszoktam - számolt be élményeiről a film egyik főszereplője, Ewan McGregor, aki a testőrök kapitányát alakítja. - De a bajuszom és a kacsafarok-frizurám komolyan megviselt. Pedig a forgatást bámuló környékbeliek közül sokan gratuláltak hozzá.

IC Press

• Az idő szerencse • Mindenkit hajt valami...

Szólj hozzá!

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .