Cotillard az Assassin's Creed film női főszerepében

A Ubisoft elnök-vezérigazgatója, Yves Guillemot bejelentette, hogy az Assassin's Creed film zöld utat kapott, és neki is láttak a munkálatoknak. Guillemot megerősítette továbbá a 2016. december 21-ére bejelentett premierdátumot.

Marion Cotillard az Assassin's Creed film női főszerepében

Nem világos, hogy a góré az előkészületi munkálatokra gondolt, vagy a ténylegesekre, bár utóbbi szinte kizárt, hiszen Michael Fassbender az egyetlen szereplője a filmnek. Habár Robert Downey Jr.-t szeptemberben emlegették pletykaszinten Leonardo da Vinci szerepére, de utána nem került szóba a dolog.

Most jön a hír érdekes része, ugyanis néhány órával azután, hogy zöld utat kapott az Assassin's Creed film,a Deadline arról számolt be, hogy az Oscar-díjas Marion Cotillard csatlakozott a stábhoz. Arról természetesen nem számoltak be, hogy kit fog alakítani, viszont a női főszereplőt korábban Lara néven emlegették.

Justin Kurzel rendezi a filmet, aki már dolgozott együtt Michael Fassbenderrel a Macbeth-en, a forgatókönyvet pedig Michael Leslie jegyzi, de Scott Frank, Bill Collage és Adam Cooper is dolgoztak rajta.

• Az idő szerencse • Mindenkit hajt valami...

Szólj hozzá!

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

3 hozzászólás

  1. Nem lenne nehéz egy kis kreativitással valamint odafigyeléssel kultuszt teremteni ebből.
    Hogy miért is? Nem vagyok nagy rajongója a játéknak, de tény hogy tökéletesen megalkották a maguk kis Mátrix univerzumaikat, amiben évezredek óta harcolnak az Assassin-ok a Templomosokkal szemben. Szinte korlátlan mennyiségben változtatható és akármikor eltörölhető eseményeket hozhatnának létre. Még csak köze sem kellene, hogy legyen a játékhoz vagy könyvhöz, akkor is sikert érhetnének el.

    Az alapkoncepció ugye nem volt rossz a Forráskódban sem. Ugyanez a helyzet, viszont itt kell valami vér szerinti kötelék, hogy vissza tudjon menni a jelenből a múltba az alany.
    A lehetőségek (Kor, Helyszín, Stb) tárháza szinte korlátlan lenne, ha normálisan raknák össze az egészet.

    • Hát, nagyon bízom benne, hogy olyan film készül, ami a filmnézők és a játékot kedvelők igényeit is tökéletesen kielégíti. Egyedül a rendezőben kételkedem, a szereposztás, ha így marad, akkor már rossz nem lehet.

      • Az a baj, hogy mindig a játékosok igényeit is akarják elégíteni vegyítve a trendivel. Az meg nem működik. Lásd Resident Evil. Bár, tudom hogy nem szoktál játszani, így nem érted mit mondok, de ékes példája, hogy vagy áthozza a játékot teljesen, vagy független marad tőle. Ez a hibrid megoldás nem működik. Hitman egy kopasz klón, aki szinte teljesen érzelemmentes. Csendes, kimért mint tíz deka felvágott. Bármennyire is tetszett a film, nem jön át a karaktere. Mint ahogyan a MaxPayne sem. Egy darkos ködös New Yorkban vagy, ahol a meggyötört férfi épp hogy elvesztette a családját. Bár tetszett a film, hanganyagban és tálalásban köze nem volt a játékhoz, ami a kor egyik legmeghatározóbb élménye számomra.