Cotillard az Assassin's Creed film női főszerepében
A Ubisoft elnök-vezérigazgatója, Yves Guillemot bejelentette, hogy az Assassin's Creed film zöld utat kapott, és neki is láttak a munkálatoknak. Guillemot megerősítette továbbá a 2016. december 21-ére bejelentett premierdátumot.
Nem világos, hogy a góré az előkészületi munkálatokra gondolt, vagy a ténylegesekre, bár utóbbi szinte kizárt, hiszen Michael Fassbender az egyetlen szereplője a filmnek. Habár Robert Downey Jr.-t szeptemberben emlegették pletykaszinten Leonardo da Vinci szerepére, de utána nem került szóba a dolog.
Most jön a hír érdekes része, ugyanis néhány órával azután, hogy zöld utat kapott az Assassin's Creed film,a Deadline arról számolt be, hogy az Oscar-díjas Marion Cotillard csatlakozott a stábhoz. Arról természetesen nem számoltak be, hogy kit fog alakítani, viszont a női főszereplőt korábban Lara néven emlegették.
Justin Kurzel rendezi a filmet, aki már dolgozott együtt Michael Fassbenderrel a Macbeth-en, a forgatókönyvet pedig Michael Leslie jegyzi, de Scott Frank, Bill Collage és Adam Cooper is dolgoztak rajta.
godach
Nem lenne nehéz egy kis kreativitással valamint odafigyeléssel kultuszt teremteni ebből.
Hogy miért is? Nem vagyok nagy rajongója a játéknak, de tény hogy tökéletesen megalkották a maguk kis Mátrix univerzumaikat, amiben évezredek óta harcolnak az Assassin-ok a Templomosokkal szemben. Szinte korlátlan mennyiségben változtatható és akármikor eltörölhető eseményeket hozhatnának létre. Még csak köze sem kellene, hogy legyen a játékhoz vagy könyvhöz, akkor is sikert érhetnének el.
Az alapkoncepció ugye nem volt rossz a Forráskódban sem. Ugyanez a helyzet, viszont itt kell valami vér szerinti kötelék, hogy vissza tudjon menni a jelenből a múltba az alany.
A lehetőségek (Kor, Helyszín, Stb) tárháza szinte korlátlan lenne, ha normálisan raknák össze az egészet.
függő
Hát, nagyon bízom benne, hogy olyan film készül, ami a filmnézők és a játékot kedvelők igényeit is tökéletesen kielégíti. Egyedül a rendezőben kételkedem, a szereposztás, ha így marad, akkor már rossz nem lehet.
godach
Az a baj, hogy mindig a játékosok igényeit is akarják elégíteni vegyítve a trendivel. Az meg nem működik. Lásd Resident Evil. Bár, tudom hogy nem szoktál játszani, így nem érted mit mondok, de ékes példája, hogy vagy áthozza a játékot teljesen, vagy független marad tőle. Ez a hibrid megoldás nem működik. Hitman egy kopasz klón, aki szinte teljesen érzelemmentes. Csendes, kimért mint tíz deka felvágott. Bármennyire is tetszett a film, nem jön át a karaktere. Mint ahogyan a MaxPayne sem. Egy darkos ködös New Yorkban vagy, ahol a meggyötört férfi épp hogy elvesztette a családját. Bár tetszett a film, hanganyagban és tálalásban köze nem volt a játékhoz, ami a kor egyik legmeghatározóbb élménye számomra.