Hétvégi USA bevételi adatok – 2012.11.04.
-
$49,1M - $49,1M – Wreck-It Ralph (Rontó Ralph)
-
$25M - $25M – Flight (Kényszerleszállás)
-
$10,3M - $82,6M – Argo (Az Argo-akció)
-
$8,2M - $8,2M – The Man with the Iron Fists
-
$6M - $336,6M – Taken 2 (Elrabolva 2)
-
$5,3M - $18,3M – Cloud Atlas (Felhőatlasz)
-
$4,5M - $228,9M – Hotel Transylvania (Hotel Transylvania - Ahol a szörnyek lazulnak)
-
$4,3M - $97,9M – Paranormal Activity 4 (Parajelenségek 4)
-
$3,6M - $35,6M – Here Comes the Boom (A maflás)
-
$3,3M - $20,4M – Silent Hill: Revelation 3D (Silent Hill: Kinyilatkoztatás 3D)
Hű, az anyját, hogy az amcsik mennyire rágerjedtek a Rontó Ralphra (Wreck-It Ralph), pedig komolyan nem értem, mit tudhat, vagy mit látnak benne. Bár a $165 milliós gyártási költségtől - ami szintén vicc -, még elég távol vannak, viszont a világ többi részéről még nem érkezett adat, hogy melyik országban mennyit keresett. Anno a John Carter után siránkoztak egy sort, hogy majd az év hátralévő részében behozzák a lemaradást, ehhez képest kockáztattak $165 milliót. Végül is… Robert Zemeckis élőszereplős drámája, a Kényszerleszállás (Flight) viszont rohadt jól hozott a Paramountnak, ugyanis $31 millióból álmodták vászonra a Denzel Washington főszereplésével készült repülős filmet, ami ugye igen hamar visszacsorog a zsebükbe. Ráadásul a Rontó Ralph 3,752 termével szemben utóbbit csak 1,884 teremben vetítették! Mindössze 15%-os esést produkálva harmadik helyen Az Argo-akció úszik a sikerben, aztán pedig a The Man with the Iron Fists érkezik utána, RZA első rendezése, melyet szintén csak 1,868 teremben adtak, és itt is R-es volt a korhatár besorolás. A gyártási költség viszont mindössze $15 millióra rúg, pedig akad egy-két nagyobb név is a stáblistán. Az Elrabolva 2 ugyancsak hatalmas siker, bár gondolom, ez hangsúlyoznom is fölösleges a $45 milliós büdzsé megemlítése utána. A Felhőatlasz viszont nagyon csúnyán áll, sokat is esett, a népet továbbra sem bírja jegyváltásra. A Hotel Transylvaniának sincs oka aggodalomra, de a lista utolsó három helyezettje is elmondhatja ugyanezt magáról.
Kilenc teremben egész szépen muzsikál az A Late Quartet című dráma, amelynek $76,000 dollár sikerült össze. A The Bay viszont nem sok mindenkit érdekelt, 23 vásznon $21,400 dollárt jövedelmezett, és a The Details helyzete sem jobb, amely 14 teremben $20,000-ret hozott. A Sean Penn főszereplésével készült, tavaly Cannes-ban bemutatott This Must Be the Place csak most került az amcsik elé, méghozzá 2 teremben, az eredmény pedig $7,100 dollár lett. A Vamps című vámpíros vígjáték viszont mindenkit alulmúlt, hiszen 1 teremben $500 dollárt termelni művészet.
Bocs mindenkitől, körmondatokat ne várjatok, kicsit túlterheltem az agyam adattal mára, de azért a listával nem akartalak titeket megvárakoztatni.
Az első szám a hétvégi USA bevételt jelenti, míg a második a világszintű összbevételt mutatja.
Anonymous
Nem is tudom eldönteni, hogy a Cloud Atlas vagy nem olyan jó film, vagy az USA megint hülye egy ilyen filmhez. Oké két és fél óra, de én akkor is látni akarom, nem tudom elhinni, hogy ekkorát bukott ilyen jó stábbal.
függő
Szerintem sem szabad, hogy nagy baj legyen vele, legalábbis nálam mindenképpen megkapja az esélyt a megnézésre… de lehet igazad lesz az amcsik ‘butaságát’ illetően.
BrM
Sosem szeretik az emberek a bonyolult filmeket.
Mondjuk bemutató alapján engem sem érintett meg.