Hétvégi USA bevételi adatok – 2011.05.22.

  1. $90,1M - $346,4M - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (A Karib-tenger kalózai: Ismeretlen vizeken)
  2. $21,1M - $59,6M – Bridesmaids (Koszorúslányok)
  3. $15,5M - $382,9M – Thor
  4. $10,6M - $506,2M – Fast Five (Halálos iramban: Ötödik sebesség)
  5. $4,7M - $438,6M – Rio
  6. $4,6M - $50,1M – Priest (A pap – Háború a vámpírok ellen)
  7. $3,7M - $31,3M – Jumping the Broom
  8. $3,4M - $34,1M - Something Borrowed (Szerelem kölcsönbe)
  9. $2,2M - $88,7M – Water for Elephants (Vizet az elefántnak)
  10. $1M - $51,8M – Tyler Perry's Madea's Big Happy Family

Hétvégén Amerikában, és a számok szerint világszerte is minden tekintet Jack Sparrow kapitány negyedik kalandjára, A Karib-tenger kalózai: Ismeretlen vizeken-re (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) fókuszált, melynek ugyan nyitóhétvégéjén nem sikerült hazáján belül $100 millió fölötti számot produkálni, csak a feljebb olvashatót, viszont összbevétele súrolja a $350 milliót! Ez aztán a teljesítmény! Egyébként költöttek bőven a filmre, ami számszakilag $250 millióban nyilvánul meg! A listában nincs nagy változás, úgyhogy nem sorolnék fel külön mindenkit, összehasonlítható a múlt hetivel. Talán még a Fast Five tűnik ki az a világszintű bevételével, ami átlépte a félmilliárdot!

6 vásznon került bemutatásra Woody Allen legújabb filmje, a Midnight In Paris, aminél igencsak bitang számnak mondható az $579,000 dollár! A romkomot $30 millióból hozták összes és világszinten ~$6,5 milliót hozott eddig a konyhára. Ugyancsak 6 termet szenteltek a 35 and Ticking-nek, melynek készítői nem igazán foglalkoztak, mi kerül a héten mozikba. $30,500 lett belőle, a gyártási költségről nincs adat.

Az első szám a hétvégi USA bevételt jelenti, míg a második a világszintű összbevételt mutatja.

• Az idő szerencse • Mindenkit hajt valami...

Szólj hozzá!

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

6 hozzászólás

  1. Anonymous

    Szinte úgy érzem, hogy gyalázat és szégyen, ennyi bevétel egy filmnek (pirates). Sok jó film meg küszköd, hogy ne süllyedjen el a kevés bevételei és a rossz reklám miatt. Persze annyira nem volt rossz film, de 90 milla?

  2. Hogy érted, hogy gyalázat és szégyen? Soknak tartod a 90 millát, vagy az összbevételére gondoltál? Egyébként valahol igazad van, de ha egy széria sikeres, akkor ez van, csak kár, hogy jelenleg a minőséggel is akadtak bajok :((

  3. Anonymous

    Igen, én is örülök, hogy jól megy egy szériának, de ez a rész tényleg nem lett valami jó és ez is ilyen kasszasiker lett, a minőség leromlik, a reklám marad a nép meg megy rá a moziba, ahelyett, hogy kevesebb filmet csinálnának belőle, de az jó is lenne.

  4. Az a helyzet, hogy első az első hét kissé necces, mégpedig azért mert ilyenkor mindenki úgy gondolja, hogy bepróbálja, aztán majd meglátjuk a második hétre mennyit süllyednek a számok, de szerintem bevételileg sikeres lesz. Viszont amennyiben jól tévedek, Hollywood szerint akkor sikeres egy film, ha hazáján belül visszahozza/többszörözi a gyártási költségét, szóval lehet, hogy ők ott fent most úgy gondolják, hogy jó nyitány, de még “nem sikeres” ha érted mire gondolok.

  5. Anonymous

    Tehát egy filmet akkor nyílvánítanak kasszasikerré, ha az anyaországán belül legalább a budzséjét vissza hozza, ugye? Ha egy film az összbevétele alapján hozott több mint a gyártási költségét, azaz anyaországában, nem hozta vissza a költségeket azt nem mondják “sikeresnek”? Elég fura hozzáállás.

  6. A Disney korábban csinált már ilyet a Narnia 2-nél. $225 milliós gyártási büdzsé, $141,6 millió hazai bevétel+$278 millió nemzetközi bevétel. Hiába a $419 milliós végszám, a harmadik részt mégiscsak dobták, amibe a Fox vágta bele a fejszéjét.

    Nemtom, h melyik stúdió, mi alapján dönt, de azért nem elég a nullszaladós szám, hiszen akkor minek dolgoztak?