Értékelés: Hófehér és a vadász (Snow White and the Huntsman)
Ebben a látványos akció-kalandfilmben Kirsten Stewart alakítja Hófehért, aki mégis szebb az őt elpusztítani készülő gonosz királynőnél (az Oscar-díjas Charlize Theron). Ám az ármányos nőszemély azt nem sejti, hogy az uralkodását veszélyeztető Hófehért a vadász megtanította a harc művészetére. És ha ehhez hozzávesszük, hogy a törpéket olyan kemény legények játsszák, mint Ian McShane, Ray Winstone, Bob Hoskins, Stephen Graham vagy Nick Frost, akkor már világosan látszik, hogy ez a mese egy egészen másfajta mese…
Egy rossz alma. Minden ezzel kezdődik. Vagy fejeződik be? Relatív. Anno mikor megkaptuk a két Hófehérkés film előzetesét, kijelentettem, hogy nekem a Tükröm, tükröm jobbnak tűnik, mint ez. Attól függetlenül, hogy Kristen Stewartra bízták a főszerepet, erősen elvonatkoztatva adtam neki egy esélyt, gondoltam én, egy gyenge Robin Hoodot csak összehoznak. Merészeltem ugyanis azt feltételezni, hogy több csatát láthatunk, ha már harcos Hófehérkét emlegetnek. Nos, a helyzet egészen más, valami egészen egyedi, amilyet még sohasem láthattunk. Nem, ezek sajnos nem pozitív szavak. Eddig nálam az év legnagyobb csalódását hozta az elsőfilmes Rupert Sanders. Pedig ebből a témából, ezzel a megközelítéssel mennyire félelmetesen jó filmet lehetett volna csinálni… de hihetetlen módon sikerült annyira kicsavarni, és elvinni morbid irányba, hogy nem keveset puffogtam a bő kétórás játékidő alatt, aminek az utolsó percéért esedeztem egy-egy durván meggyalázott jelenet után.
Vizuális téren mutattak fel egész szép dolgokat, ide tartozik a sivár, kietlen táj, a gonosz mostoha hollói és ő maga - vagyis pontosabban az arca. Viszont a királylánnyal szemben lévő fogolynál már erre sem jutott elég figyelem, és egyszerűen hiába jöttek azzal a hülye szlogennel, hogy "az Alice Csodaországban producerétől", mert ha nincs egy komolyabb rendező a háttérben, akkor a tények szerint minden hiábavaló. És nem, nem arról van szó, hogy Tim Burton tudott volna egy jobb filmet rendezni belőle, mert ez a több sebből vérző forgatókönyve miatt halt csúf halált. Mindent beleraktak, amit elbírsz képzelni, vadász, törpék, különféle lények, villangók, hídtroll, és még sorolhatnám, de csak még rosszabb élményként rögzülne bennem a film. Komolyan annyira idegenek voltak ebben a világban, hogy sokszor nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Nos, ha már az effektekről karistolok, akkor ide írnám még, hogy ugyan a végére összeszedték magukat, ami Theron mostoháját illeti, de egész végig olyan nem túl erős főgonosznak tűnt nekem. Nem éreztem, hogy rettegni kellene tőle, ha értitek, mire célzok.
Egy film, amely gyenge főszereplőre épít, 'A főszereplőre', akinek össze kellene tartania a filmet. Kristen Stewart a Twilight filmekben nem rossz, de színészi tudását egyelőre nem nagyon villogtatja, csak vágja a szokásos bamba fejet, emellé totálisan szomorú, hiszen 2012 ennek az éve, még szerencse, hogy a haja jól áll - oké ez gonosz volt, de hát ez a divat. Nem akarom bántani, de annyira esetlen szegény, hogy sok volt neki ez a meló, akarom mondani, karakter. Tényleg végig harmatgyenge, ami nem csoda, hiszen egy toronyban élt x évig bezárva, aztán történik, ami történik, én meg úgy éreztem, mintha állnánk. Nagyon lassúnak tűnt az egész, közben a zenével próbálták megteremteni a hangulatot, csak közben a vásznon nem az köszönt vissza, amit ők szerettek volna mutatni. Kristen ott tette be a kaput, amikor előadta buzdító beszédét, miután 'visszajött a halálból', és lóra ült, amin olyan fejet vágott, ami végleg beleégett a retinámba. A szinkronnal nem volt gond, de mikor mondta az előbb említett beszédét, befigyelt egy kis pöszeség, ami némileg komikussá tette az egészet - nem csak én nevettem, jelentem. Chris Hemsworth annyira hozzászokott az utóbbi időben, hogy lóbál valamit a kezében, hogy itt sem tudott szabadulni ettől. Nyilván ezt a mondatot ne vegyétek komolyan, de nem egyszer ugrott be Thor kalapácsa, amikor bárdjával suhintott egyet. Hemsworth és Charlize Theron tartották a színvonalat, ami a színészeket illeti, és a törpéket is elég neves és tapasztalt színészekből faragták - szó szerint. Theron karaktere a poszterekből kiindulva, sokkal ütősebbnek, erősebbnek tűnt, mint feljebb már írtam, de egy kicsit gyengének éreztem az ő figuráját is. A hollókra a különböző reklámokban nagyobb hangsúlyt fektettek, mint amennyit valójában a filmben jelen vannak. Nem beszélve tényleges sugallt erejükről.
A feljebb már ecsetelgetett 'mindent beleraktak' dolgok esetén zavart, mikor az egyik szereplő hősi halála után mutatják a hegygerincen bandukoló bandát, aláfestve igencsak nagyon hasonló zenével, mint ami A Gyűrűk urában csengett fel, plusz megfejelve azzal, hogy az egész ötlet onnan származik, és ez még inkább vegyes érzéseket váltott ki belőlem. Szerintem a törpéket is későn vetették be, nem is hiányoztak addig a történetből, amíg fel nem bukkantak, amikor meg megjelentek, felmerült a kérdés, hogy minek? Na meg a nyolc… oké, újítsunk, de közben ne mocskoljuk be az eredettörténetet. Szerintem. Egyes jeleneteknél nagyon sötét a hangulat, és akadt olyan is, ami gyerekeknek készült, felnőtteknek meg sok(k), de sajnos nem sikerült a kettőt egybemesélni.
Biztosan velem van a baj, és lehet, hogy egyedül leszek, de nekem ténylegesen az év csalódása eddig. Mivel már az elején sem éreztem azt a feelinget, amit a készítők vissza akartak adni, így olyan hat-hét körül gondoltam, sikerül összerántani a végére. Aztán ahogy haladtunk előre, a hangulat folyamatosan romlott, egyre nagyobb hülyeségekkel jöttek, amitől a szőr felállt a hátamon - és nem, nem arról van szó, hogy nem vagyok nyitott új dolgokra, mert ez nem lenne igaz, csak egyszerűen sok-sok idegen dolog összevegyítése jött át nekem. Nem állt a háttérben egy nagyobb, tapasztaltabb rendező, aki ennyi karaktert szépen tudott volna előremozgatni, és ez is az egyik nagy hibája. Nem húzom tovább, gondoltam a hatossal jófej leszek, de végül az 5/10-re írom azt, hogy ismét jószívű voltam.
Csizmás Sándor
Ez 5 a dark shadows meg 9. Tudsz értékelni az biza.
függő
Ezt szívem szerint kitörölném, mert ne mondja meg nekem senki, hogy melyik film mennyire tetsszen nekem! Egyrészt… másrészt pedig láttad mindkét említett filmet, vagy anélkül írsz ilyen lenéző mondatot?
Anonymous
Én láttam, 5-t azért keveslem :/
függő
Fejtsd ki, hogy szerinted mitől tudott többet, vagy amivel nem értesz egyet. :)
Anonymous
Majd Csizmás Sándor, én nem írok kisregényt :D
Anonymous
Név: Névtelen2, csak, hogy meg tudj különböztetni.
Mindenkinek úgy tetszik egy film ahogyan, ennyi, ez nem törvény, ízlések és pofonok. Nekem tetszett a film, mégsem hőbörgőm azon, hogy Függő miért nem adott magasabbat, neki nem jött be annyira.
Jó az más tészta volt, mikor a TT2-tól érvelgettünk, de ott is az indokokat beszéltük ki, és nem hordtuk le, mert neki nem annyira jött be.
függő
Így már igen, viszont a TT2-re nem jövök rá, hogy mi az. O_o
Csizmás Sándor
Igazad van az tetszik neked amit te úgy érzel. össze vissza megy az értékelés és az ember nem tud viszonyítani semmihez hiszen neked egybemosódik minden. nem bántásképen mondom de szerintem el kellene dönteni hogy ez most élménybeszámoló az előítéleteiddel vagy egy szimpla kritika.
függő
“az ember nem tud viszonyítani semmihez hiszen neked egybemosódik minden” – ezt a mondatodat, főleg a végét légyszi definiáld nekem.
Mint írtam feljebb, erősen elvonatkoztatva ültem be a filmre, elvonatkoztatva attól, hogy Stewart a főszereplő, és próbáltam a pozitívumokat látni benne, de nem éreztem jól magam, és sokszor vonatott is volt. Mely mondatok miatt gondolod, hogy ez élménybeszámoló?
Major Márk - Cax
Összességében nem rossz.
Kristen Stewart egy béna szokásához híven. Chris Hemsworth pedig valóban Thornak képzeli magát még mindig.
A helyszínek nagyon jók voltak, Theron pedig nem semmi.
Major Márk - Cax
Ja és még annyit akartam írni, hogy Stewart színészi játéka abban merül ki, hogy húzza mindenre a pofáját+ nem tudja becsukni soha a száját.
Anonymous
Azért reméljük, hogy az On the Road c. filmben ennél többet mutat majd :P Arra vagyok kíváncsi, de nagyon.
függő
Én is abba vetettem utolsó reményeimet… és abban viszont nagyon kíváncsi leszek, mit tud.
Anonymous
Amúgy itt a Dark Shadows 2/10 pontot ér, itt 9/10-t… nem tudom eldönteni, érdemes-e megnézni :/
http://film4u.hu/?p=89
Anonymous
Előző névtelen: a 9/10 semmiképp, de megértem ha valakinek tetszett. Ha kiegyezel velem egy korrekt 6,5-ben, akkor nem fogsz csalódni, de nem is fogja lehozni a csillagokat az égről.
függő
Névtelen 22:31
Hagyjuk már ezt a Dark Shadows témát… a vak is látta, mennyire várom, és az is sejthető volt, hogy nekem jobban fog tetszeni, mint másoknak, de szerintem erre ki is tértem már valahol. A 2/10-zel sincs baj, valakinek biztos annyit ér, de akkor kíváncsi lennék, mondjuk egy Gamerre mennyi pontot ad az illető. -2/10-et? :) De nem kötekedésként írtam, ahány ember, annyi stílus, de ha másoknak nem jött be a DS, nekem meg a SWatH, akkor mondjuk legyen már a DS 5/10 és ne túlozzunk, de mondom, nem ugatok bele, melyik film másnak mennyit ér. Ez volt az egyik.
A másik, hogy érdekes módon mindenki szórja a szavakat, de a filmről senki nem ír, senki nem írja le, hogy neki miért tetszett, mivel ért egyet, és mivel nem. ööö, velem van a baj biztos, de szerintem ez lenne a normális, ha meg nem látta az ember, addig meg minek alkot véleményt? :)
Névtelen 23:10
Igen, nincs ezzel gond, és a 6,5/10 az egy korrekt pont a DS-nak, mert a nép nagyobb részének annyit tud. Nincs ezzel sem gond. Egy-egy kívülálló mindig akad, akinek bejön valami, és akinek nem. Viszont tényleg kíváncsi lennék, hogyha a kommentelők megnéznék a filmet, utána hogyan állnának az 5/10-hez. :)
BrM
A DS nekem egy jóindulatú 6 maximum, sokszor volt élvezhetetlen és unalmas, egyedül a szereplők adtak hozzá + 1-2 poén. Én a képi világától sem estem hanyatt, sőt.
A Hófehért sajnos még nem láttam, de holnap beülök rá és firkantok majd pár sort.
Mivel nagyon eltérő az ízlésünk függővel én nagy reményekkel várom a filmet.( függetlenül attól mi a véleményem a Twilight sztárocskákról).
Csizmás Sándor:
élménybeszámoló vagy kritika? Hát mind2ő. Nem nézheti más szemével a filmeket a saját ízlésének megfelelően pontozza őket. Az ő honlapja, az ő kritikája ami az ő ízlésvilágát tükrözi és ez így van jól.
De am viszonyítani lehet, hiszen pár cikk elolvasása után már látható, h neki mi jön be és mit az amit lepontoz. Én pl nagy valószínűséggel élvezem amire alacsony pontot ad és ugyan ez fordítva(persze mindig akadnak kivételek :))
Anonymous
Név: Névtelen2
Mindig lesznek olyanok akiknek egy film nagyon bejön, míg akinek nagyon nem, nekem is van Függőnek is és szerintem mindenkinek van ilyen. Nekem ez a film olyan 7-8 között van, de nem szeretek pontozni, valakinek 2 pont, nem tudom miért kell lehordani ezért a másikat. Az más lenne mikor kioktatnak, hogy “TE miért szereted/utálod, és TE mostantól utáld/szeresd ezt a filmet, mert azt mondom…” Persze itt szó sincsen erről.
Csillagf3nyke
A legnagyobb butaság szerintem, ha valaki más véleménye alapján dönti el, hogy neki valami tetszik, vagy sem.. Én speciel nem olvasok el egyetlen kritikát sem, mert ha van egy mozifilm, ami nekem ajánlók alapján tetszik, akkor beülök rá, megnézem, élvezem, vagy legalábbis próbálom.. majd utána elolvasom más véleményét, ha úgy gondolom. Mivel minden ember más, más az ízlésvilágunk, mások az értékrendjeink, így nehéz bármire azt mondani, hogy ez a szentírás… Elolvasod a kritikát, elfogadod a másik véleményét, aztán beülsz a moziba és majd eldöntöd, hogy a kritika megfogalmazójának igaza volt-e, vagy sem… Ennyi!
Csizmás Sándor
Idáig nem szóltam egy szót sem és nem értem a támadásotokat. Ha nem arra való egy kritika, hogy eldöntsem milyen a film akkor minek a kritika? akkor mégiscsak élménybeszámoló nem,? akkormeg kár a pontozás
amúgyitt senki nem hrodott le senkit. na de mindegy is.
BrM
Én csak a pontot nézem meg ilyenkor aztán ha láttam a filmet utána olvasom el( nem mintha tudna befolyásolni.).
De alapvetően igaza van Sándornak, sokan nem ülnek minden 7en a moziba és a kritikák,bemutatók pont arra hivatottak, h segítsenek eldönteni melyik filmet is nézzék.
De attól, h különböznek a vélemények nem volt itt semmiféle “támadás” :)
függő
BrM
Thx, és ja, előfordult nem egy alkalommal, hogy nektek bejött, nekem nem és fordítva. Mi gond ezzel?:)
Névtelen 14:56
Pontosan így van, ahogy írod, csak azt nem értem, miért nem mindenki reálisan látja ezeket a dolgokat.
Csillagf3nyke
Így van, azzal nincs semmi gond, ha valamelyik részével a kritikámnak – vagy akár az egésszel – nem értesz egyet, leírja az illető, hogy ő hogyan látta és csoki. Nincs ezzel semmi baj. :)
Csizmás Sándor
Valamennyire arra való egy kritika, hogy képet rajzoljon az olvasónak és eldöntse, hogy elmegy-e rá, vagy sem. Szerintem az eddigi értékeléseimből mindenki kitapasztalta az ízlésemet, hogy amire esetleg 9 pontot adok, az nála csak 8 és hasonlók. Lehet viszonyítani. Lehet nem támadásnak szántad, de nagyon úgy jött át.
BrM
Ja, jó taktika… nem arról van szó, csak érdekes módon a filmről senki nem írt, és azt sem tudtuk meg, hogy a Dark Shadows-t látta-e. :)
Anonymous
Én speciel, az oldalt nem az értékelések miatt nézem, na bumm, már mint azokat is olvasom, de sose a film megnézése előtt, ezt megint embere válogatja, hogy ki aki olvassa az ilyeneket megnézés után, ki aki hallgat rá, vagy ki az aki nem, én elolvasni sem szeretem nézés előtt, mert úgy érzem tudatlanul is, de elfogulttá tesz, a kritikában felsorolt pontokat nézem a filmben, közben elfelejtem azt élvezni. Nálam így megy :D
Anonymous
Névtelen2, elfelejtettem odaírni.
függő
Névtelem 19:11
Na igen, sok embernek ez a szokása és teljesen meg is értem. Én már premier előtt jó pár héttel beszüntetem a trailernézést meg hasonlók, bár eleve nem vagyok egy nagy trailernéző, de moziban kötelező ugye, akkor vagy telefonba merülök, vagy halk duma a haverokkal. :D Na jól eltértünk a témától, de asszem minden oké. :)
blady
na most akkor jó film volt, vagy nem volt jó?:D
viccet félretéve eszméletlen mikbe tudnak emberek belekötni.
Sztem az az 5pont nem annyira vészes, csodálkozom h emiatt ennyi komment született. Az számomra elmegy/átlagos, nem lehúzós pontszámnak értendő. 2-3 már necces.
Stewart miatt tartok tőle, és ha csak ő lenne húzónév sztem meg sem nézném. De ott van egy Charlize meg egy Thor :D arra azért kíváncsi vagyok, h miben nyilvánul meg az, h a csávó még mindig Thornak képzeli magát :D nem tudom már, ki írta, de jót derültem ezen:D
nade mindegy majd lököm a sódert, ha már megnéztem, eredeti nyelven mindenképp.
függő_offline
blady:
Oké, várjuk a véleményed. A Thornak képzelést ki írta? Hát én feljebb… LOL. :D
BrM
Hna nálam bizonyított Stewart. Mégpedig azt, h egy pocsék színész. Bár egy tátogó halat jól el tudna játszani annyi biztos. De ez a szenvedő Hófehérke elég gyengére sikeredett tőle.
Többi szereplővel szerintem nem volt baj, Steron meg k*va jó volt, nagyon jól állt neki a gonosz szerep szerintem :).
Összességében a filmel nem volt problémám, hangulatos volt sokszor látványos és bírtam ezta Dark-os megközelítést.
Viszont ami nagy negatívuma, h baromi hosszú sok sok felesleges jelenettel és karakterrel. Pl törpék!? hát nem sok szerepük volt. Vagy ők adták volna a poénos szálat a filmnek? Nekem nem jöttek be sőt.
A sétálós tájkép, zenére 100% GYU koppintás, de ezzel együtt vagy éppen ezért jó volt :)
A lények, erdő, állatok kialakítása nekem sokszor az alice-ra hasonlított viszont attól jóval jobban sikerült .
Összességében nekem ez a film nem is hófehérről hanem inkább a “gonosz mostoháról” szólt azt nem tudom, h Stewart gyenge játéka miatt vagy eredetileg is így akarták De az igazán jó részek 70%át akkor adta ki a film amikor Steron volt a vásznon.
Nekem nem volt csalódás a film bár az igazán jótól is messze állt. Harmatgyenge 7 erős 6. Valahol a 2ő között:)
Folytatás??
Anonymous
Jó kritika!
Nézd majd meg a Prometheust és meglesz az év igazi csalódása.
Csizmás Sándor
Valóban nem volt ez annyira rossz, tekintve a célközönséget. Nem kell egyből egy 27 oszkárdíjas filmet várni és már is nem ér akkora csalódás senkinek.
Blady: Hát arra nem emlékszel, hogy mit olvastál pár sorral feljebb? Akkor, hogy emlékeznél arra a filmre, amit órákkal ezelőtt láttál? Inkább ne írj véleményt!!!
BrM: És ki az a Steron? Nagy mondanivalójú hozzászólásod lehet, ha még a szereplők nevét sem tudod. Nálam itt meg is bukott a véleményed…
Minden oldal csak annyira jó, amennyire ez olvasóik..
A fentebbi hangvételt senki ne vegye halál komolyan pusztán vicc ilyen szakértők hozzászólását olvasni.
reea
Érdekes, mert nekem is eszembe jutottak róla a hobbitok, de szerintem nem volt azért annyira rossz. Ha az első fél óra után még nem vesztél el, szórakozhatsz is. A királynő pedig nem volt klasszikus gonosz karakter. Pont ez volt a lényeg. Ő egy nagyon összetett, sérült személyiség, aki a pszichózisába ragadva éli életét. Komplett ideológiát hozott létre és a saját szemszögéből teljesen igaza van. Nem gonosz, csak mélységesen sérült, ami megkeserítette és megkeményítette. A bemutatóban erről nagyon jó képet kapunk. “Valaha fájt, hogy én vagyok az oka e nyomorúságnak…” Aztán idővel ez elmúlik. És ebből a szempontból kimondottan érdekes volt.
Még jó, hogy ahányan vagyunk annyi félélék, mert pl. ezt meg tudnám nézni még egyszer, ha muszáj, de az Éjsötét árnyékért jelenleg nem tudnának eleget fizetni. :D
BrM
Csizmás: Lol valóban nagyban befolyásolja a véleményem mibenlétét, h elírtam a nevet….
Nem állította senki magáról ,h szakértő. De képzeld nem csak annak adnak mozijegyet aki szakértő, sőt a véleményét sem csak az írhatja le, bármennyire is meglepő ez számodra :)
Kóczy
Én adtam rá egy 7-est. Mondjuk én eleve bírom Kristen Stewart-ot, láttam majdnem minden filmjét, szerintem nincs gond a színészi képességeivel. (A Twilight-ban olyan, amilyen, dehát a semmiből a színészek sem tudnak várat építeni.)
Igazából, ami gondom volt ezzel a filmmel az az, hogy igazából Charlize Theron karakteréről elég kevés dolog derült ki, kicsit talán többet is megtudhattunk volna róla.
Aztán, az sem egyértelmű, hogy a főhősnőből hogyan is lett ilyen hiper-szuper harcos, mert nem hiszem, hogy a toronyba zárva sok ideje lett volna gyakorolni.
És végül, a törpék szerintem nagyon keveset szerepeltek. Ja, meg szerintem annak a herceg csávónak a karaktere is totál felesleges volt.
Nemrég láttam a Tükröm, tükröm-et is, mégsem hasonlítanám ahhoz, mert az inkább mesefilm volt, ez meg kicsit sötétebb hangulatú kalandfilm. (Az viszont vicces, hogy állítólag a Tükröm, tükröm Hófehérkéje, Lily Collins is esélyes volt ennek a filmnek a főszerepére)
Többen emlegették a Dark Shadows-t is. Annak megnéztem az előzetesét, és valami olyan érzés, mint valami Addams Family remake akarna lenni. Na mindegy, egyelőre nem erőltettem a megnézését.
függő
BrM:
Nulla a színészi játéka. Komolyan még a Twilightban jó is volt! Valóban jól állt Theronnak, de nem volt picit kevés? Ugye, hogy hosszú, ami mit eredményez? Unatkozást. Alice-től jobban? Nem védeni akarom, mert az sem nagy szám, de legalább minőségi, itt sokszor mosolyogtam, bár lehet az összhatás váltotta ki belőlem. :D Ja, jön, és remélhetőleg befigyel a Tilda-effektus :D – már ami Hófehérkét illeti. :D
Névtelen 17:56
Nekem nem volt vele bajom, nem vártam tőle semmit, a sok Alien jelenlét meg túl szép lett volna, hogy igaz legyen :/
Csizmás Sándor:
Hát, pont ez volt az év egyik legkevésbé várt filmje, de azért érdekelt, hogy hová zárkózik fel/vagy épp előzi be/ a másik Hófehérke-filmet. Utóbbiakra nem válaszolnék…
Kóczy:
Egy vagy a sok közül, jó még Luke is. :D Ezt a meglátásodat róla… huh, huh. :D Stewartnak? Ne viccelj, hányszor támadtak rá vámpírok/farkasok? :D De ture, true…
Sötétebb hangulatú? Igen, szeretett volna az lenni, mégis többet mosolyogtam/nevettem rajta, pedig a MM-t is igazán élveztem. Szerettek volna valamit, csak a vásznon nem az köszönt vissza, amilyen zenei aláfestést kapott – merthogy a zenéje remek. Szerintem az egyik nagy baklövés, hogy nem volt kire építeni a filmet, és ha a főszereplő gyenge, ahogyan feljebb is írom, mit építesz rá? Maximum Praktikeres faházat (haha).
Mindenki érzi/tudja, mire érdemes elmennie, erre szolgálnak az előzetesek, amik manapság sokszor becsapják az embert… volt, hogy kihagytam egy filmet, aztán később itthon pótoltam, és hopsz-lá, meglepetésként hatott, h rohadt jó a film – ofc ugyanez érvényes fordítva is.
Dr.Jones
Na, most hogy túl vagyok mindkét idei hófehérkés filmen, én is kifejtem röviden a véleményemet. Nekem a Stewart-féle változat tetszett jobban, igaz, azért nem túl sokkal. A gyönyörű látvány és a pörgős harcok az összecsapott és néhol vontatott sztori ellenére is kihozták nálam 6/10-re, míg a Tükröm tükröm alatt olyan érzésem volt, mintha ennek az Asylum-változatát nézném, így az a gyatra látvány, a bárgyú történet, a kínos poénok és egy rendkívül idegesítő Julia Roberts miatt maximum 4/10.
függő
Dr.Jones:
Kinek a pap tipikus esete. :)